SPECIALISTA MARKETINGU - rekvalifikační kurz DÁLKOVĚ se získáním profesní kvalifikace s garancí MPSV
Cena kurzu:
9 875 Kč-20 %
7 900 Kč
(Osvobozeno od DPH)
Vybrat termín a objednat



Navštivte fotogalerii
Kurz je akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Číslo akreditace: MSMT-17296/2020-1/178. Rekvalifikace: Specialista marketingu (PK; v rozsahu 100 hodin teoretické výuky, z toho 31 prezenční formou a 69 hodin distanční formou studia).
Cíle kurzu:
Naučit principy marketingu. Dozvědět se, jak funguje online marketing, personální marketing, psychologie a komunikace. Pochopit marketingový výzkum.
Pro koho je kurz určen?
Pro zájemce o marketing, reklamu, komunikační kampaň a marketingový výzkum. Pro ty, kteří chtějí získat profesní kvalifikaci Specialista marketingu.
Popis:
Náplň kurzu:
1) Marketing v dnešním světě
- Marketing v dnešním světe: význam a cíle, potřeby a přání, poptávka a tržní nabídka
- Marketing management: řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky
- Marketingový proces: strategie, plánování, marketingový mix, SWOT analýza, kontrola
- Podnikatelské koncepce: základy typy
- Marketingový plán
- Firemní styl
2) Marketingové prostředí
- Dodavatelé, zákazníci, konkurenti, zprostředkovatelé
- Analýza konkurence, konkurenční strategie
3) Produktová strategie, cena, distribuce
- Značka a její použití
- Produkty a služby
- Cenotvorba: obecné postupy tvorby cen
- Distribuce: tvorba distribučního systému
- Velkoobchod, maloobchod
4) Komunikace v marketingu
- Marketingová komunikace
- Reklama, podpora prodeje a public relations
- Osobní prodej a přímý marketing
- Komunikační kampaň
5) Komunikační dovednosti
- Pravidla mluveného projevu, která fungují
- Komunikace z pohledu psychologie
- Komunikace verbální a neverbální
- Řeč těla
- Komunikace v týmu
- Prezentace
6) Internetový marketing
- Hlavní pilíře internetového marketingu
- Chování uživatelů na Internetu
- Internetová reklama
- Proces tvorby webových stránek
- PPC kampaně, sociální sítě a další možnosti propagace na Internetu
- Ukázka slidů z prezentace
- Zde spustíte ukázkové video
7) Marketing v médiích mimo oblast Internetu
- Off-line komunikace
- Sdělovací prostředky
- Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
8) Marketingový výzkum
- Techniky výzkumu
- Informace: jejich získávání, třídění, využívání
- Marketingový dotazník: tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
9) Řízení projektů
- Základy projektového řízení
- Fáze projektu
- Rizika projektu
10) Personální marketing:
- Základy personálního marketingu. Marketingový mix. Komunikační mix. Personální výzkum. Značka zaměstnavatele.
Jak kurz probíhá:
Kurz kombinuje prezenční výuku a dálkové studium prostřednictvím internetu.
1) Prezenční studium
- Témata základy marketingu, marketingový výzkum a marketingové strategie budete studovat v naše vzdělávacím centru prezenčně. Naši lektoři Vás uvedou do problematiky marketingu.
2) Dálkové studium
Další část studia probíhá dálkově.
- Získáte přístup do on-line studijního systému.
- Jsou zde pro Vás připravená videa + studijní materiály + interaktivní testy.
- Ovládání studijního systému je velmi jednoduché.
- Tuto část kurzu můžete studovat podle Vašich časových možnosti – kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
3) Závěrečná zkouška
- Závěrečná zkouška probíhá prezenčně v našem vzdělávacím centru.
Jak dálkové studium probíhá:
- Získáte přístup do studijního systému, který obsahuje:
- 13 lekcí podle jednotlivých témat
- 22 videí
- příklady a procvičování
- Podívejte se, jak náš studijní systém vypadá.
- Podívejte se na ukázkové video.
Doklad o absolvování:
- Absolvent kurzu obdrží 2 osvědčení – Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace Specialista / Specialista marketingu, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. (Osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom o absolutoriu, má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace zaměstnavateli.)
Vstupní podmínky
- Není potřeba mít žádné vstupní znalosti.
- Je potřeba splnit tyto 2 předpoklady:
- věk nad 18 let,
- ukončené střední vzdělání (střední škola, učiliště s maturitou i bez maturity).
Kurz byl velmi přínosný. Lektory hodnotím na jedničku podtrženou.
Václav Musil, swaxsn(zavinac)gmail.com
Lekce byly zajímavé, zábavné, plné užitečných a praktických informací. Kurz je koncipován efektivně - střídání témat. Lektoři jsou vstřícní, profesionální, znalí svého oboru. Vždy ochotně vysvětlili veškeré naše otázky, skvěle pracovali se skupinou studentů.
Eva Fedurcová, evafedurcova(zavinac)yahoo.com
Všechny moduly jsou obsáhlé, přehledné, pochopitelné a vyčerpávajícím způsobem vysvětlují témata studia. Lektoři jsou na profesionální úrovni a zároveň velice milí a vstřícní. Kurz doporučuji, je velmi kvalitní.
Iva Chybová, chybova.iva(zavinac)seznam.cz
Cena kurzu
9 875 Kč-20 %
7 900 Kč (Osvobozeno od DPH)
Místo konání
Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)
Termíny
- 3. 3. 2021 - 21. 4. 2021
()
Dálkově - 70 vyučovacích hodin Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 3.3.2021 , 9:00 - 14:00 Marketing 4.3.2021 , 9:00 - 14:00 Právo (nepovinné) 5.3.2021 , 9:00 - 14:00 Marketingový výzkum 9.3.2021 , 9:00 - 14:00 Marketing 10.3.2021 , 9:00 - 14:00 Marketing 11.3.2021 , 9:00 - 14:00 Právo (nepovinné) 16.3.2021 , 9:00 14:00 Ekonomie (nepovinné) 17.3.2021 , 9:00 14:00 Online marketing 18.3.2021 , 9:00 14:00 Online marketing 24.3.2021 , 9:00 - 14:00 Personální marketing (nepovinné) 25.3.2021 , 9:00 - 14:00 Právo (nepovinné) 21.4.2021 , 9.00 - 14:00 Zkouška (nebo dle domluvy) Objednat - 20. 4. 2021 - 31. 5. 2021
()
Dálkově - 70 vyučovacích hodin Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 20.4.2020 , 9:00 - 14:00 Marketing 21.4.2020 , 9:00 - 14:00 Marketing 27.4.2021 , 9:00 - 14:00 Marketingový výzkum 28.4.2020 , 9:00 - 14:00 Marketing 4.5.2021 , 9:00 - 14:00 Řízení projektů 19.5.2021 , 9:00 - 14:00 Komunikační dovednosti 31.5.2021 , 9.00 - 11:00 Zkouška Objednat - 20. 5. 2021 - 24. 6. 2021
()
Dálkově - 70 vyučovacích hodin Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 20.5.2021 , 9:00 - 14:00 Marketing 27.5.2021 , 9:00 - 14:00 Marketingový výzkum 28.5.2021 9:00 - 14:00 Marketing 7.6.2021 , 9:00 - 14:00 Marketing 10.6.2021 , 9:00 - 14:00 Marketing On-line 11.6.2021 , 9:00 - 14:00 Marketing On-line 24.6.2021 , 9:00 - 14:00 Zkouška Objednat - 6. 10. 2021 - 11. 11. 2021
()
Dálkově - 70 vyučovacích hodin Prezenčně - 30 vyučovacích hodin 6.10.2021 , 9:00 - 14:00 Význam marketingu, Marketing management, Strategický marketing 12.10.2021 , 9:00 - 14:00 Strategický marketing, SWOT analýza 13.10.2021 , 14:30 - 19:30 Produktová strategie 19.10.2021 , 9:00 - 14:00 Online marketing 20.10.2021 , 9:00 - 14:00 Online marketing (nepovinné) 26.10.2021 , 9:00 - 14:00 Marketingový plán, výzkum 4.11.2021 , 9:00 - 14:00 Marketingový plán + Workshop (nepovinné) 11.11.2021 , 9:00 - 14:00 Procvičování, Zkouška Objednat