Asistentka / Asistent, Sekretářka / Sekretář - rekvalifikační kurz

Cena kurzu:
15 000 Kč-20 %
12 000 Kč
(Osvobozeno od DPH)
Vybrat termín a rezervovat

Tento kurz může být zdarma pro nezaměstnané
Jak kurz zdarma získat?

Akreditováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy


Navštivte fotogalerii

Kurz získal akreditaci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR (MSMT-2034/2019-1/7) a autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci Asistentka / Asistent (kód 62-008-M, číslo autorizace 2013/66).

Cíle kurzu:

Připravit se na práci na pozici Asistentka / Asistent. Naučit se organizovat chod sekretariátu, pracovat na počítači, vytvářet pracovní dokumenty, vést evidenci písemností, organizovat společenské akce, řešit pracovní konflikty. Získat základní znalosti z oblasti ekonomie.

Pro koho je kurz určen?

Kurz je určen všem, kteří se chtějí naučit ovládat agendu související s vykonáváním profese Asistentka / Asistent. Je vhodný také pro ty, kteří si chtějí rozšířit pracovní kvalifikaci a získat Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o nové profesní kvalifikaci z oblasti administrativa.

Popis:

Aktuální nabídka:

Studium v kurzu je určeno pro:

  • Ženy i muže, kteří chtějí pracovat na pozici Asistentka / Asistent
  • Zájemce, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí – administrativa, práce s počítačem, tvorba obchodních a pracovních písemností, organizace sekretariátu, pořádání společenských akcí, komunikace, základy ekonomie
  • Všechny, kteří chtějí získat novou profesní kvalifikaci pro profesi Asistentka / Asistent
  • Kurz je vhodný i pro začátečníky

Co se naučíte:

  • Pracovat na počítači v programech MS Word (psát texty), MS Excel (vytvářet tabulky) a MS PowerPoint (připravovat prezentace)
  • Pracovat s e-mailovou poštou
  • Používat datové schránky
  • Vytvářet pracovní a obchodní písemnosti
  • Vést evidenci pracovních písemností
  • Zajišťovat chod kanceláře / sekretariátu
  • Organizovat pracovní společenské akce
  • Ovládat komunikaci v pracovním prostředí (včetně složitějších situací – konflikt, vyjednávání)
  • Rozumět základů firemní kultury, organizační struktury a řízení organizace
  • Základy ekonomie

Co dalšího získáte:

  • Zvýšíte svoji pracovní kvalifikaci – získáte Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci Asistent / Asistentka
  • Naučíte se ovládat práci na pozici Asistentka / Asistent
  • Rozšíříte své dovednosti a znalosti
  • V průběhu studia může zdarma využívat e-learning, který Vám pomůže zopakovat si znalosti z výuky a připravit se do praxe i na závěrečnou zkoušku

Jaká témata kurz obsahuje:

1) Vedení administrativy a organizace sekretariátu

  • Organizace sekretariátu
  • Základní činnosti sekretariátu
  • Kompetence asistentky
  • Osobnost asistentky

2) Komunikační dovednosti

  • Psychologie osobnosti.
  • Komunikace.
  • Argumentace.
  • Vyjednávání.
  • Asertivita.

3) Společenské vystupování

  • Základní pravidla společenského styku
  • Společenská setkání
  • Stolování a pohoštění

4) Písemná komunikace

  • Tvorba a stylizace písemností
  • Formy písemností
  • Obchodní, personální písemnosti, vnitropodnikové písemnosti a právní písemnosti
  • PowerPoint
  • Datová schránka
  • Sociální sítě

5) Základy práce na počítači

  • MS Word (psaní textů)
  • MS Excel (tvorba tabulek)
  • MS PowerPoint (příprava prezetnace)

6) Ekonomie

  • Základní ekonomické pojmy
  • Fungování trhu

7) Firemní procesy

  • Organizační struktura
  • Zásady firemní kultury
  • Řízení organizace
  • Manažerské dovednosti

Studijní materiály:

E-learning:

  • Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
  • Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
  • Používání e-learningu není pro posluchače povinné.

Osvědčení o absolvování kurzu:

Absolvent tohoto kurzu obdrží:

  • Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom a proto má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace u zaměstnavatele.
  • Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu.

Zařazení kurzu:

  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa. Povolání: Administrativní pracovník. Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka. Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 92 hodin teoretické výuky)

Rozvrh:

  • Kurz probíhá 1 měsíc ve vybrané dny od 8:30 do 13:30 hodin

Délka kurzu:

  • 92 vyučovacích hodin

Náplň kurzu byla obohacující, svěží a zajímavá. Lektorky hodnotím jako velmi profesionální.

Lucia Perkataiová, luciaperkataiova(zavinac)gmail.com

Kurz splnil mé očekávání. Výuka probíhá v příjemném prostředí, výborná interpretace, škola hrou. Nejvíce mě zaujal modul ekonomický. Doporučuji.

Agusta Elisová, agusta.elisova(zavinac)gmail.com

Kurz doporučuji pro příjemné prostředí a lektory, zajímavé moduly, hodně vedlejších materiálů, zajímavou a poutavou prezentaci.

Hana Bohatová, hana.bohatova(zavinac)email.cz

S výuku jsem spokojená. Všichni lektoři jsou velmi profesionální a milí. Díky všem!

Jindřiška Janečková, jindronia(zavinac)gmail.com

Cena kurzu

15 000 Kč-20 %
12 000 Kč (Osvobozeno od DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)

Termíny

  • 2. 3. 2020 - 26. 3. 2020  (8:30 - 13:30 hodin)
    ROZVRH: 2.3.2020 , 8:30 - 13:30 Vedení administrativy 4.3.2020 , 8:30 - 13:30 Firemní procesy 5.3.2020 , 8:30 - 13:30 Word 6.3.2020 , 8:30 - 13:30 Word 9.3.2020 , 8:30 - 13:30 Word 10.3.2020 , 8:30 - 13:30 Excel 11.3.2020 , 8:30 - 13:30 Excel 12.3.2020 , 8:30 - 13:30 Excel 13.3.2020 , 8:30 - 13:30 PowerPoint 16.3.2020 , 8:30 - 13:30 Komunikační dovednosti 17.3.2020 , 8:30 - 13:30 Společenské vystupování 18.3.2020 , 8:30 - 13:30 Ekonomie 19.3.2020 , 8:30 - 13:30 Ekonomie 23.3.2020 , 8:30 - 13:30 Písemná komunikace 24.3.2020 , 8:30 - 13:30 Písemná komunikace 26.3.2020 , 8:30 -10:00 Písemná komunikace 26.3.2020 , 10:30 - 14:30 Zkouška Rezervovat