Internetový marketing

Cena kurzu:
4 840 Kč s DPH
(4 000 Kč bez DPH)
Vybrat termín a objednat


Navštivte fotogalerii

Cíle kurzu:

Vysvětlit principy internetového marketingu. Poskytnout rady, jak se na internetu zviditelnit a jak měřit návštěvnost webových stránek.

Pro koho je kurz určen?

Zájemcům o rady od majitele firmy na tvorbu úspěšných webových stránek. Všem, kteří chtějí získat informace, jak se úspěšně zviditelnit na internetu.

Popis:

Obsah kurzu:

Výuka obsahuje tato témata:

1) Přehled a trendy

  • Vývoj chování uživatelů a spotřebitelů na internetu
  • Trendy (marketing cílený, sociální, mobilní) a odhady do budoucna

2) Příprava webu

  • Proces tvorby webových stránek
  • Analýza cílové skupiny – co je potřeba rozmyslet, než se pustíte do internetového marketingu
  • Tvorba obsahu pro webu – co byste měli umístit na svůj web
  • Základy copywritingu – přípravy obsahu pro web – copywritingu
  • Základy použitelnosti a přístupnosti

3) Měření vykonnosti webu

  • Branding vs. výkonnostní marketing
  • Konverze, konverzní poměr, výpočet maximální investice do konverze
  • Co dalšího lze měřit
  • Seznámení se s Google Analytics

4) Propagace webu v přirozených výsledcích vyhledávání (SEO)

  • Jak fungují vyhledávače
  • Jak tvořit stránky, které se líbí vyhledávačům (zběžně projdeme analýzu klíčových slov, úpravu stránek a linkbuilding)

5) Sociální média

  • Význam sociálních sítí
  • Jaký obsah se dobře šíří

6) Placená propagace

  • Bannerová slepota
  • PPC (AdWords a Sklik)
  • Propagace ve specializovaných vyhledávačích (srovnávače)

7) Další témata

  • Email marketing – kde získávat emaily a co zasílat
  • Na co si dát pozor při výběru agentury

Rozvrh kurzu:

  • Kurz trvá dva vyučovací dny
  • Výuka probíhá od 9 do 14 hodin

Cena kurzu

4 840 Kč s DPH (4 000 Kč bez DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Fügnerovo náměstí 1866/5, Praha 2 (5 minut od I. P. Pavlova a náměstí Míru, směr Nuselský most - mapa)

Termíny

    Pro tento kurz nejsou zatím žádné termíny