Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka s výukou angličtiny - rekvalifikační kurz

Cena kurzu:
21 000 Kč-20 %
16 800 Kč
(Osvobozeno od DPH)
Vybrat termín a rezervovat

Tento kurz může být zdarma pro nezaměstnané
Jak kurz zdarma získat?

Akreditováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy


Navštivte fotogalerii

Kurz získal akreditaci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR (MSMT-6530/2016-1/171) autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro profesní kvalifikaci Asistentka / Asistent (kód 62-008-M, číslo autorizace 2013/49858-411/3).

Cíle kurzu:

Naučit se mluvit anglicky. Seznámit se s pracovní agendou pro pozici Asistentka / Asistent – organizace chodu sekretariátu, práce na počítači, tvorba písemností, organizace pracovních společenských akcí, komunikace. Získat Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o nové profesní kvalifikaci.

Pro koho je kurz určen?

Pro všechny, kteří chtějí vykonávat profesi Asistentka / Asistent. A také pro ty, kteří se chtějí naučit mluvit anglicky. Vstupní předpoklad: Znalosti anglického jazyka na úrovni „falešný začátečník“.

Popis:

Aktuální nabídka:

Studium v kurzu je určeno pro:

  • Ženy i muže, kteří chtějí pracovat na pozici Asistentka / Asistent
  • Zájemce, kteří chtějí získat znalosti a dovednosti z oblastí – administrativa, práce s počítačem, tvorba obchodních a pracovních písemností, organizace sekretariátu, pořádání společenských akcí, komunikace, základy ekonomie a zároveň se chtějí naučit základy angličtiny.
  • Všechny, kteří chtějí získat novou profesní kvalifikaci pro profesi Asistentka / Asistent
  • Kurz je vhodný i pro začátečníky
  • Vstupní předpoklady: znalosti anglického jazyka na úrovni „falešný začátečník“
  • Vyučovací jazyk: český

Co se naučíte:

  • Pracovat na počítači v programech MS Word (psát texty), MS Excel (vytvářet tabulky) a MS PowerPoint (připravovat prezentace)
  • Pracovat s e-mailovou poštou
  • Používat datové schránky
  • Vytvářet pracovní a obchodní písemnosti
  • Vést evidenci pracovních písemností
  • Zajišťovat chod kanceláře / sekretariátu
  • Organizovat pracovní společenské akce
  • Ovládat komunikaci v pracovním prostředí (včetně složitějších situací – konflikt, vyjednávání)
  • Rozumět základů firemní kultury, organizační struktury a řízení organizace
  • Základy ekonomie

Co dalšího získáte:

  • Zvýšíte svoji pracovní kvalifikaci – získáte Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci Asistent / Asistentka
  • Naučíte se ovládat práci na pozici Asistentka / Asistent
  • Rozšíříte své dovednosti a znalosti

Jaká témata kurz obsahuje:

1) Anglický jazyk

  • Výuka angličtiny postupuje od úplných základů gramatiky až k psaní jednoduchého obchodního dopisu. Je intenzivní a probíhá rychlejším tempem.
  • Slovní zásoba: Pozdravy. Jak se představit. Každodenní program. Kultura. Sport. Nakupování. Cestování. Město. Hotel a restaurace. Počasí. Kancelář. Dopis. Telefonování. Životopis.
  • Gramatika: Sloveso „to be“. Člen určitý a neurčitý. Pořádek slov ve větě. Jeden zápor ve větě. Vazba „there is“. Množné číslo pod. jmen. Sloveso „to have“.  Přivlastňovací zájmena. Přítomný čas. Průběhový přítomný čas. Budoucí čas. Minulý čas pravidelných sloves. Minulý čas nepravidelných sloves včetně slovesa „to be“. Předpřítomný čas. Sloveso „can“ a „must“. Rozkaz. Číslovky. Čas. Řadové číslovky. Datum.

2) Vedení administrativy a organizace sekretariátu

  • Organizace sekretariátu
  • Základní činnosti sekretariátu
  • Kompetence asistentky
  • Osobnost asistentky

3) Komunikační dovednosti

  • Psychologie osobnosti.
  • Komunikace.
  • Argumentace.
  • Vyjednávání.
  • Asertivita.

4) Společenské vystupování

  • Základní pravidla společenského styku
  • Společenská setkání
  • Stolování a pohoštění

5) Písemná komunikace

  • Tvorba a stylizace písemností
  • Formy písemností
  • Obchodní, personální písemnosti, vnitropodnikové písemnosti a právní písemnosti
  • PowerPoint
  • Datová schránka
  • Sociální sítě

6) Základy práce na počítači

  • MS Word (psaní textů)
  • MS Excel (tvorba tabulek)
  • MS PowerPoint (příprava prezetnace)

7) Firemní procesy

  • Organizační struktura
  • Zásady firemní kultury
  • Řízení organizace
  • Manažerské dovednosti

Studijní materiály:

E-learning:

  • Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
  • Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
  • Používání e-learningu není pro posluchače povinné.

Rozvrh:

  • Výuka angličtiny probíhá od 8:30 do 12:00 hodin. 
  • Ostatní výuka probíhá od 8:00 do 13:00 hodin.

Délka kurzu:

  • 128 vyučovacích hodin

Osvědčení o absolvování kurzu:

Absolvent tohoto kurzu obdrží:

  • Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom a proto má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace u zaměstnavatele. 
  • Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu.

Zařazení kurzu:

  • Odborný směr rekvalifikačního kurzu: Administrativa. Povolání: Administrativní pracovník. Profesní kvalifikace: Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka.  Akreditovaný vzdělávací program: Asistent/ka, sekretář/ka (PK; v rozsahu 128 hodin teoretické výuky)

Lektoři jsou kvalifikovaní, příjemní, komunikativní. Náplň kurzu byla přínosná. Jsem velmi spokojená.

Andrea Havlíčková, andreahock(zavinac)seznam.cz

S kurzem jsem spokojená. Odcházím s pocitem, že mám větší rozhled v oblasti ekonomické, marketingu, v psychologii, práce na počítači a vše využiji v novém zaměstnání. Lektoři byli výborní!!!

Petra Barbořáková, petra.barborakova(zavinac)email.cz

Vše perfektní - profesionální přístup, vstřícnost, lektoři v průběhu výuky odpovídají na všechny dotazy.

Marie Bartoníčková, zazuli(zavinac)seznam.cz

S kurzem jsem byla maximálně spokojená a věřím, že mi bude přínosem v zaměstnání. Všichni lektoři byli trpěliví, děkuji jim za rozšíření mých znalostí.

Veronika Marešová, v.marresova79(zavinac)seznam.cz

Cena kurzu

21 000 Kč-20 %
16 800 Kč (Osvobozeno od DPH)

Místo konání

Centrum služeb pro podnikání, Bělehradská 77, Praha 2 (Mezi I. P. Pavlova a Nám. Míru - mapa)

Termíny

  • 5. 1. 2018 - 28. 2. 2018  (8 - 13 hodin)
    ROZVRH: Anglický jazyk 5., 8., 10., 12., 15., 17., 19., 22., 24., 26., 29., 31. ledna (8:30 - 12 hodin) Vedení administrativy 5. února Word 6., 7., 8. února Excel 9., 12., 13. února PowerPoint 14. února Komunikační dovednosti 15. února Firemní procesy 16. února Společenské vystupování 19. února Písemná komunikace 22., 23., 26. února Zakončení kurzu 28. února Rezervovat
     
  • 2. 2. 2018 - 27. 3. 2018  (8 - 13 hodin)
    ROZVRH: Anglický jazyk 2., 5., 7., 9., 12., 14., 16., 19., 21., 23., 26., 28. února (8:30 - 12 hodin) Vedení administrativy 5. března Word 6., 7., 8. března Excel 9., 12., 13. března PowerPoint 14. března Společenské vystupování 15. března Firemní procesy 16. března Komunikační dovednosti 19. března Písemná komunikace 22., 23., 26. března Zakončení kurzu 27. března Rezervovat
     
  • 5. 3. 2018 - 26. 4. 2018  (8 - 13 hodin)
    ROZVRH: Anglický jazyk 5., 7., 9., 12., 14., 16., 19., 21., 23., 26., 28., 30. března (8:30 - 12 hodin) Vedení administrativy 4. dubna Word 5., 6., 9. dubna Excel 10., 11., 12. dubna PowerPoint 13. dubna Komunikační dovednosti 16. dubna Firemní procesy 17. dubna Společenské vystupování 20. dubna Písemná komunikace 23., 24., 25. dubna Zakončení kurzu 26. dubna Rezervovat
     
  • 4. 4. 2018 - 29. 5. 2018  (8 - 13 hodin)
    ROZVRH: Anglický jazyk (8:30 - 12 hodin) 4., 6., 9., 11., 13., 16., 18., 20., 23., 25., 26., 27. dubna Vedení administrativy 2. května Word 3., 4., 9. května Excel 10., 11., 14. května Firemní procesy 16. května Společenské vystupování 17. května Komunikační dovednosti 18. května Písemná komunikace 23., 24., 25. května PowerPoint 28. května Zakončení kurzu 29. května Rezervovat
     
  • 2. 5. 2018 - 28. 6. 2018  (8 - 13 hodin)
    ROZVRH: Anglický jazyk (8:30 - 12 hodin) 2., 4., 9., 11., 14., 16., 18., 21., 23., 25., 28., 30. května Vedení administrativy 5. června Word 6., 7., 8. června Excel 11., 12., 13. června PowerPoint 14. června Komunikační dovednosti 15. června Firemní procesy 18. června Společenské vystupování 19. června Písemná komunikace 22., 25., 26. června Zakončení kurzu 28. června Rezervovat
     

Komentáře ke kurzu

  • Dobrý den,

    chtěla bych se zeptat, kdy probíhají kurzy? ve všední dni anebo o víkendu?

    děkuji

Napsat komentář

Toto pole nevyplňujte!

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *